piątek, 29 maja 2015

SZCZEROŚĆ JEST WAŻNA.

Czy jest coś co chcielibyście komuś przekazać, ale nie macie na tyle odwagi, by o tym wspomnieć? Chodzi mi o to co was spotkało, może jakieś rady dotyczące przyszłości? Ja osobiście mam parę rzeczy do powiedzenia mojej młodszej siostrze i oczywiście nie powiem jej tego prosto w oczy, zatem napiszę to tutaj, ponieważ jest małe prawdopodobieństwo,  że wejdzie na mojego bloga. Zacznijmy od najprostszych rzeczy. 
  • Chciałabym ochronić Cię przed rzeczami, które widziałam.
  • Nigdy nie powiem Ci tego, że jesteś dla mnie najważniejsza na Świecie.
  • Nie zamierzam Ci mówić tego, że chcę brać z Ciebie przykład.
  • Chciałabym być taka jak Ty. Nie chodzi mi tylko o wygląd, ale przede wszystkim charakter.
  • Chcę, żebyś w końcu polubiła książki, bo to dzięki nim uczymy się życia. 
  • Nie przeszkadza mi bardzo to, gdy bierzesz moje ubrania. 
  • Lubię z Tobą wychodzić na spacery, pomimo tego, że często marudzisz i zdarza Ci się zachowywać dziecinnie (ale masz do tego prawo).
  • Będę Cię chronić przed całym złem tego Świata.
  • Zawsze masz we mnie przyjaciółkę.
  • Gdy mówię, że Cię nienawidzę tak na prawdę wcale tak nie jest.

Wiem, że nigdy tego nie przeczyta i nigdy nie dowie się o tym, że to napisałam, ponieważ ona nie lubi czytać. A czy jest coś co Ty chciałbyś powiedzieć swoim bliskim? Jeżeli tak, to powiedz to właśnie dziś! Może warto, by usłyszeli od Ciebie jakieś miłe słowa?  

Drogi Czytelniku, 
Proszę Cię o pozostawienie komentarza bądź obserwacji, a ja na pewno się za to odwdzięczę tym samym.

TO TY DECYDUJESZ KIEDY I GDZIE ZAKOŃCZY SIĘ MOJA PRZYGODA.

3 komentarze:

  1. Nie znam osoby, która mówi tak szczerą prawdę prosto w oczy, ale co by było gdyby ludzie tak robili? Może chaos....

    Pozdrawiam
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zostałaś nominowana do LBA :) http://kontrowersja-momentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :))
    Szczerość jest bardzo ważna. Ja zawsze staram się mówić prawdę. Co prawda jest to czasami zbyt trudne, ale wtedy sobie myślę, że kłamstwo nie popłaca :)) Kiedyś dostaniemy za to odpowiednią nagrodę :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń