niedziela, 31 maja 2015

LIEBSTER BLOG AWARD.

Gdy wczoraj weszłam na bloga znalazłam nominację do LBA! Na początku doznałam wielkiego szoku, ponieważ nie spodziewałam się, że kiedykolwiek ktokolwiek wybierze mój blog. Na samym początku zapraszam was na bloga tej osoby, a jest nią Sara Stella Zasady Liebster Blog Award są proste i wielu z was dobrze je zna. Od osoby, która nas nominowała dostajemy 10 pytań, na które musimy odpowiedzieć, a następnie nominujemy 10 innych blogów z małą liczbą obserwacji i zadajemy tym osobom własne 10 pytań. 

1. Skąd wzięła się Twoja nazwa bloga? 

Prawdę mówiąc najzwyczajniej w Świecie podpatrzyłam nazwę od innej na prawdę dobrej blogerki. KUCZYNIACZEK PISZE. 

2. Dlaczego piszesz bloga?

Blog ten jest pewnego rodzaju odskocznią od spotykających mnie kłopotów, problemów. Gdy zaczynam pisać jakiekolwiek posty zapominam o wszystkich złych rzeczach, z którymi na co dzień się spotykam.

3. Jakie masz plany na życie? 

Najważniejszą rzeczą dla mnie w dniu dzisiejszym jest powrót do Polski, ponieważ mieszkam w Niemczech i jakoś nie za bardzo czuję, by kraj ten był mi bliski tak jak ziemia ojczysta. 

4. Masz obrany cel, którego się trzymasz? 

Cały czas staram się być lepsza w tym co robię.

5. Jakie jest Twoje motto?

"LIVE FAST. DIE YOUNG. BE WILD. AND HAVE FUN." 

6. Jakie masz plany na wakacje?

Planuję jechać do Polski, spędzić dużo czasu z rodziną i znajomymi. 

7. Czy żałujesz czegoś w swoim życiu?

Żałuję, że nie zrobiłam pewnych rzeczy, gdy była okazja, by je wykonać.

8. Co sądzisz o fałszywych osobach?

Uważam, że nie powinno się utrzymywać kontaktu z takimi osobami, ponieważ tylko mogą nam zaszkodzić. 

9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

Oczywiście bliskie mi osoby. 

10. Kogo podziwiasz?

Mamę. 

Dziękuję Sarze, za te pytania i chciałabym teraz przedstawić listę blogów, które ja nominuję. Podzieliłam te 10 blogów na 5 grup tematycznych.  Są to: 

MODA:
Pytania do ich właścicieli:

1. Kiedy wpadłeś na pierwszy pomysł, by założyć bloga? 
2. Czy Twoi znajomi wiedzą o tym, że jesteś blogerem?
3. Czym kierujesz się w swoim życiu?
4. Jak wyglądałby Twój raj?
5. W podejmowaniu życiowych decyzji kierujesz się rozumem czy sercem?
6. Co jest Twoim zdaniem tematem Taboo?
7. Czego się boisz?
8. Co Cię inspiruje?
9. Czy wierzysz w siły paranormalne?
10. Kim chcesz być w przyszłości?






2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, ale niedawno dodawałam na obu blogach posty tego typu i myślę, że nie chcę kolejny raz dodawać wpisu o tym samym :)
    www.pamietnik-any.blogspot.com
    www.natchniona-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo za nominacje :*!
    Z racji ze nie dawno mieliśmy okazje już zabawić się to, odpowiemy na te pytania pod koniec miesiąca :) Obiecujemy! :)

    Miło, że wpadłaś do nas :) Zapraszamy częściej :)

    Viktolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń